ایده های کسب و کار اینترنتی پولساز که در ایران اجرا نشده اند
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از دغدغه های بیشتر کسان برای ورود به دنیای ایجاد اشتغال نداشتن ایده است ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران یا اینکه احساس میکنند ایده هایی که در راز دارند، ایده های موفقی نیستند. در این نوشتار منظور داریم جدید ترین ایده ها برای کسب و کار اینترنتی را معرفی نماییم که پولساز هستند و لغایت به حال در ایران اجرا نشده اند. اگر میخواهید جزو نخستین تن هایی باشید که از این ایده های جدید مستحضر می شوید، تا انتهای این پست همراه پی 98 باشید.
در این نوشته می خوانید

کار های خیلی بزرگ، با ایده های حقیر آغاز شده و با پشتکار و استعداد صاحبان این ایده، گسترش یافته و بازرگانی سازی شده است. فراموش نکردیم که گوگل از گاراژ منزل دو بنیانگذارش آغاز به شغل کرد و مایکروسافت و اپل هم در ابتدای کار، برنامه نویس معمولی مشکل افزارهای گوناگون بودند و آمازون هم یک سایت محلی بود که بعدا جهانی شدند. از حقیر آغاز کنید، اما بزرگ ببینید. کسب و کار اینترنتی نوعی نه چندان جدید از مشاغل است که بر بستر اینترنت کار و جنبش می کند. علاوه بر اینکه می تاب مشاغل باستانی را به کسب و کار اینترنتی تبدیل کرد، ایده های زیادی وجود دارد که هنوز کشف نشده است.
کسانی که خوب فکر می کنند و خلاقانه فکر می کنند، موفق هستند.
مربیگری استارتاپ ها
استارتاپ چیست؟

استارتاپ (start up) را به پارسی به کمپانی نوپا ترجمه کرده‌ اند. استارتاپ یک کسب و کار جدید است که اغلب حول محور تکنولوژی فعالیت می کند و پتانسیل رشد فوقانی دارد. به عبارت دیگر شرکتی است که به ارائه خدمات و یا فرآورده جدید می پردازد که در آینده قابل تکثیر و تکرار باشد.

استارتاپ ها چون اغلب تازه شغل و بدون تجربه کافی هستند زیاد شکست می خورند و در این راه به مربیان متخصص ای دربایستن دارند که راهنمای مسیر و یاریگر آنان باشد. اگر از افراد کامیاب در سوداگری های اینترنتی هستید و از این راه درآمد دارید می توانید همهنگام مشاور و به اتفاق کارآفرینان بازپسین پیشه باشید، آنها دائم به تعقیب افرادی هستند که مسیر را برای آنها کوتاه کنند و گذرگاه را برای آنها صریح کند. برای تبدیل شدن به یک متخصص و مشاور سوداگری های حقیر کافیست از نوشتن در وب سایتتان نخست کنید و افرادی که به تعقیب تاسیس سوداگری های جدید هستند را شناسایی کنید.

فروش

یکی سایر از کسب و کار های اینترنتی که از چشم خیلی از افراد بعید مانده است، وب سایت های نظر دهی می باشد. شما می توانید یک وب سایتی راه اندازی کنید الی سایرین بتوانند نظرات خودشان را درباره موضوعات گوناگون و در چارچوب سوژه پرتال شما، به اشتراک بگذارند. همانند انجمن های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی و مسائلی از این دست. کرالر های فضول موتورهای جست و جو، کاربران زیادی را به سمت وب سایت جدید شما هدایت می کنند و فرآوری محتوای پرتال شما سبب می شود تا در نتایج موتورهای جست و جو ظاهر شوید.
همچنین بخوانید استفاده از آن هستید) مجهز به یک کرالر (Crawler) یا خزنده است. وظیفه‌ کرالر این است که برود و در مورد تمام محتوایی که می‌ تواند در اینترنت پیدا کند، اطلاعات جمع‌آوری کند. سپس این اطلاعات را به موتور جستجو بازمی‌گرداند لغایت از روی آن یک ایندکس (index) ساخته شود و در فرجام این نمایه به الگوریتمی دیتا می‌ شود که در کوشش است الی داده‌ هایی را که با موضوع باره پرسش شما تطابق دارد، پیدا کند.
فروش عکس

از آن ایده های سوداگری اینترنتی جذاب و ماجراجویانه است. عاشق عکس دریافت هستید و به عکاسی علاقه‌ خاصی دارید؟ اگر این چنین است، می‌توانید با فروش اینترنتیِ عکس‌ هایی که می‌ گیرید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. آدم‌ های بی‌ چندی هستند که علاقه دارند پول نکویی برای مجموعه‌ تصاویر منحصر به‌ فردی که به آنها پیشنهاد می‌ کنید بپردازند. امروزه عرضه‌ عکس‌ به ملت از همیشه آسان‌ تر است، و می‌ تواند رویکرد راحتی برای برپایی منبع مطمئنی از درآمد اضافی را برای‌ شما فراهم کند.

اگر شما به این سبک از کسب و کار اینترنتی علاقه مند هستید، ما برای شما لیستی از بهترین سایت ها برای فروش عکس در نظر گرفته ایم:
لیست بهترین مجلات فروش عکس

از وسط سایت های شناسایی شده برای فروش عکس، سایت شاتر استوک به سایت های سایر ارجحیت دارد.
اجاره ماشین

بسیاری از کسان هستند که چه بسا در درازا روز یا هفته به ماشین خود احتیاج نداشته باشند و این ماشین در خودروگاه آنها بدون کاربرد قرار گرفته باشد. برپایی یک استارتاپ که بتواند خودرو های شخصی دیگران را از طریق یک ساختار امن و مطمئن ولی بی‌ زحمت به دیگر افراد کرایه دهد، ایده بسیار پول‌ سازی برای صاحبان ماشین و همین‌ طور این شرکت خواهد بود. Turo یک نمونه‌ از این استارتاپ‌ های کامیاب است که الی کنون درآمد بسیار زیادی را از این روش به دست آورده است.

شما می توانید ایده ساده کرایه ماشین را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید. با نگارش اپلیکیشن های مربوط به اجاره ماشین می توانید یک کسب و کار اینترنتی باره پسند کاربران ایجاد کنید.
فروش محصولا تغییر ناپذیر به افراد ثابت

اگر می‌ خواهید بازار محلی خویش را در دست بگیرید، این مورد می‌ تواند یگانه از بهترین کسب‌ وکارها برای شما باشد. در بسیاری از کشورهای دنیا کسب و کارهای اینترنتی محلی بسیاری هستی دارند که با دریافت سفارش از مشتری اول هر ماه محصولات ثابتی را که مشتری در آن ماه مصرف می‌کند به قیمت زیاد مقرون به صرفه به آنها تحویل می‌دهد. ایجاد چنین شبکه‌ هایی در هر فرمانروایی یا شهر گرد از نیازهای سال‌ های آینده ایرانی‌ ها خواهد بود. در این مدل اگر بتوانید محصولات یا خدماتی مقرون به صرفه ارائه دهید، می‌توانید کسب و کار پر سودی داشته باشید.
کسب و پیشه اینترنتی هیچ چیز ارزشمندی راحت به دست نمی‌ آید. تنها گذرگاه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و کوشش پیوسته است.
تولید محتوا برای کودکان

کودکان و نوجوانان در دنیای اینترنت، ناآشنا هستند و با وجود آن که سایت های زیادی برای آنها راه اندازی شده است، اما کماکان والدین آن ها برای اخذ مشاوره های اینترنتی و پایگاه های مناسب، با سردرگمی روبرو می شوند کارآفرین اینترنتی دامنه کودکان باشید. مهد کودک های خوب، افزار بازی های خوب و ارزان، کتاب های جدید نقاشی کودکان، لباس فروشی های جدید، تازه ها کودک و مشاوره های پزشکی کودک برای والدین را در سایتی ارائه کنید. این یک بازار ناشناخته است که به قولی، “دست” در آن زیاد نشده است! حتی راه اندازی سایت های آموزشی برای کودکان نیز می تواند راهکار احسان برای درآمد زایی باشد. حتی می توانید سایتی برای معرفی صدها سایت درونی و بیگانه در مقوله کودکان و نوجوانان را شناسایی کنید.
همچنین بخوانید متعلق به چگونه است؟
تولید صنایع دستی

تولید و فروش صنایع دستی و محصولات خانگی گزینه ای است که کل متعلق به باخبرند. ناچیز نیستند خانمها و آقایانی که از این فرصت کاربرد می‌ کنند و اکنون از هنر دست خویش درآمد زایی می‌کنند. رمز کامیابی برای فروش صنایع دستی کیفیت و نوآوری است. هنر شما هر چه که می‌خواهد باشد: خیاطی، معرق و …

حتی شما می توانید ایده صنایع دستی را به محصولات سایر نیز اشاعه دهید. فروش غذاهای لذیذ و حتی تعلیم آنها. نگاهی به روند رشد اینفلوئنسر های موفق، شما را در این زمینه یاری می کند.
پرتال های مقایسه کالا و خدمات

همواره پرتال هایی که به مقایسه اجناس و خدمات مختلف می پردازند و از جنبه های گوناگونی به ارزیابی موضوعات می پردازند، مورد پیشباز آمار مفصل ای از مخاطبان قرار می گیرند. کسب و کار اینترنتی تاسیس کنید که کتاب ها، موسیقی ها، خدمات اینترنتی شرکت ها یا ابزارها صنعتی تولید شده توسط کارخانجات را به صورت علمی و حرفه ای سنجش و ارزیابی کند. در دراز مدت به یک پایگاه مشاوره آنلاین حرفه ای تبدیل خواهید شد. از چند موضوع آغاز کنید و سوداگری اینترنتی خود را به دوستان و آشنایان معرفی کنید. موتورهای جست و جو نیز به کمک شما خواهند آمد و یک کسب و کار اینترنتی موفق را تجربه خواهید کرد. راز طراحی وب اثربخش، فقط خلاقیت است و بس.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: